Hisszük, hogy minden vállalat egyedi, mindnek megvan a saját működési mechanizmusa, és hogy minden cégvezető pontosan tisztában van azzal, hogy mi a legjobb vállalata számára. Éppen ezért nem áll szándékunkban sémákat ráhúzni ügyfeleinkre, hanem sokéves tapasztalatunkat felhasználva olyan informatikai megoldásokkal segítsünk, amelyre valóban szükség van. Ezért nálunk nincsenek "csomagok", nincsenek kapcsolt termékek. Minden ügyfelünknél egyedi igényfelmérés után összeállított megoldásokkal rukkolunk elő.

De mégis, milyen problémák voltak a leginkább jellemzők, amelyekkel eddig szembenéztünk, és amelykre egyértelmű megoldásaink vannak? Most tekintsünk el a teljesség igényétől, hiszen mint fentebb írtuk, nincs két egyforma vállalat, de még hasonló cégből is kevés akad. Így csak néhány igazán jellemző dolgot sorolunk fel.

Management

felhasználó management: rendszerünk alkalmas arra, hogy -akár LDAP authentikációt használva- összekösse felhasználóit és eszközeit. Ezáltal láthatóvá válik, hogy mely eszközök mely felhasználóknál vannak használatban, kik azok, akik jellemzően hibásan használják az eszközt, és ezáltal munkavégzésük folytonossága és hatékonysága problémába ütközik, illetve hogy kik azok, akiknél ritkán fordul elő probléma.

leltárkészlet/hibajegyek: az informatikai eszközök lajstromát a mai napig sokan Excel táblában, vagy épp papíron vezetik, amelyek arra valóban alkalmasak, hogy egy leltárnál darabra megmondjuk hányadán is állunk. A mi megoldásunk ennél komplexebb. Rendszerünk segítségével Ön nyomon követheti minden alkalmazottja informatikai eszközeit a beszerzéstől kezdve a selejtezésig. Pontosan láthatja, hogy milyen sűrűn keletkezett hiba az eszközben, azok milyen gyorsan és milyen módon kerültek elhárításra. Láthatja kik használták korábban, és ki használja jelenleg az eszközt, ráadásul mindezt automatilzáltan, azaz nincs adminisztrációs hibalehetőség

selejtezés: azaz mi legyen a műszaki hulladékkal? Hogyan tűnnek el adatai a merevlemezekről? Kiselejtezett gépeit elszállítjuk, az adattárolókon lévő adatokat pedig biztonsággal megsemmisítjük. Tovább hasznosítható eszközeit felvásároljuk, vagy alapítványokon keresztül adományként működhetnek tovább. Természetesen mindezekről Ön dönt. Mi minden megoldást támogatunk.

beszerzés: kitől, honnan, mennyiért? Cégünk nem kíván kereskedni, mindent pontosan a beszerzési áron adunk tovább ügyfeleink számára, így egyértelmű célunk, hogy a lehető legjobb megoldást találjuk Önnek és cégének.

Üzemeltetés

hibalehárítás: számítástechnikai eszközeink azért vannak, hogy megkönnyítsék munkánkat, nem pedig azért, hogy ellehetetlenítsék azt. Éppen ezért fontos, hogy az adódó hibák mihamarabb megoldódjanak. Rendszergazdai csapatunk készenáll a legkülönfélébb hardveres és szoftveres hibák elhárítására. Hibajegy kezelő rendszerünkön keresztül Ön figyelemmel követheti az észlelt problémák alakulását, a hibák elhárításának menetét, idejét. Pontosan mérheti az eszköz kiesésének időintervallumát. Egy-egy javítás eszközbeszerzése időigényes lehet, így csereeszközök is szükségessé válhatnak. Érdemes egy adott géptípust használni a könnyebb cserélhetőség okán

adatbiztonság: talán ez ma a legfontosabb téma az IT világában. Természetesen temérdek megoldás létezik arra, hogy adatait biztonságban tudja. Ezernyi biztonsági mentés, legyen szó akár lokális szerverekről, akár hordozható eszközökről, vagy épp felhőtárhelyekről. Kollégáink készek felmérni az igényeket, és az ennek megfelelő megoldást választani

távoli segítségnyújtás
: rengeteg idő spórolható meg azzal, ha nem kell arra várni, hogy a rendszergazda autóba üljön, megérkezzen, és kattintson néhányat, hanem mindezt az interneten keresztül tudja megtenni, akár percek alatt. Tapasztalatunk szerint a hibák mintegy 50-60%-a megoldható ilyen módon, így minimalizálhatjuk a munkavégzésből kieső időt

nyomtatás: temérdek problémát tapasztaltunk már a nyomtatók/fénymásolók karbantartását illetőleg, és rendelkezünk mind tapasztalattal, mind megfelelő partnerekkel a helyzet kezelésére. Fontos látni, hogy ez az IT egy elszeparált területe, amelyre cégek specializáódtak. Mi is közülük választjuk partnereinket. Az ő szakértelmük nélkülözhetetlen ebben az iparágban

mobiltelefonok: a céges telefonkészülék azért is érdekes kérdés, mert maguk az eszközök személyes felhasználásra készültek. Maga az eszköz a felhasználót tekinti tulajdonosának, míg mi ugye azt, aki kifizette a készüléket. Megnyugtató IT-s megoldás nagyon kevés van, így legbiztosabban a munkafolyamatok (úgy mint eszközátvétel, eszköz leadás) optimalizálásával kerülhetők el a leggyakoribb problémák

Együttműködés

kommunikáció: a legrémesebb pont. Nincs annál rosszabb, mint amikor egy informatikai kérdésben az ember azt sem tudja már, hogy kihez forduljon. Éppen ezért tartjuk fontosnak, hogy legyen egy "diszpécser", aki pontosan átlátja, hogy milyen típusú hibát milyen szakember, vagy épp melyik partnercég kell hogy orvosoljon. Így kollégáinak már nem kell azon idegeskedni, hogy milyen hibával kihez forduljanak, hanem minden informatikai jellegű hibát elég lejelenteni felénk, mi pedig a megfelelő helyre továbbítjuk azt akár cégen belül, akár azon kívül

szoros kapcsolat: az IT ma már nem vonatkoztatható el más területektől, hiszen összefonódik az HR-rel, a pénzüggyel. Emiatt fontos az aktív kapcsolat a különböző részlegekkel, és a felmerülő kérdések mielőbbi megvitatása

kollaboráció: az idő pénz. "Átküldted már az anyagot?", "Hogy állsz ezzel?"... két olyan kérdés -és persze még rengeteg van-, ami feleslegessé válik akkor, ha az adott fájl felhőben tárolódik, és gyakorlatilag folyamatosan követhető az állapota. Nem kell egymásra várni, ami rengeteg időt takaríthat meg. A mai modern munkahelyek elengedhetetlen kelléke

Dizájn

honlap készítés: az a cég, amelynek nincs honlapja, nem is létezik. Partnereink a leghétköznapibb, mégis dizájnos weblapoktól egészen a legbonyolultabb, egyedileg programozott szájtig bármit elérhetnek rajtunk keresztül.

arculat tervezés: ha már honlap, akkor egységes dizájn. Ebben segít grafikusunk, aki új profilt ad cégének